Faceti-va dormitorul si patul atractive din punct de vedere vizual

Acest lucru este foarte important daca ati avut probleme cu somnul in trecut.

  • Puneti-va hainele pe umerase si reduceti dezordinea. Un dormitor dezordonat distrage atentia deoarece va aduce aminte de toate treburile pe care nu le-ati terminat in ziua respectiva, lucru care nu va ajuta sa aveti o noapte odihnitoare.
  • Faceti-va patul in fiecare zi. Un pat bine facut este atractiv si primitor – si este mult mai placut sa va asezati pe el decat intr-o gramada de asternuturi si paturi sifonate.

Distragerea atentiei

Pentru a va pregati pentru un somn odihnitor trebuie sa faceti din dormitorul dumneavoastra o zona in care sa nu existe distrageri de niciun fel.

  • Asta inseamna ca trebuie sa mutati televizorul si/sau consola de jocuri din camera si sa le pastrati pentru momentele in care sunteti „treaz de-a binelea”.
  • Nu faceti din patul dumneavoastra un birou – tineti actele afara din patul dumneavoastra si inchideti laptopul pentru a nu fi tentat sa va verificati e-mailul pentru ultima data.
  • Daca sforaitul partenerului dumneavoastra sau latratul cainelui vecinilor a pus stapanire pe linistea din dormitor si nu va lasa sa dormiti, un set de dopuri pentru urechi ar fi potrivit.

Temperatura si umiditatea confortabila

O temperatura si o umiditate confortabila in dormitor sunt esentiale pentru un somn placut.

Un aparat de aer conditionat poate crea conditii mai bune de somn. Functia SLEEP aduce mai multe beneficii regland temperatura pentru obiceiurile dumneavoastra de dormit.

Imbunatatiti-va obiceiurile de somn

Expertii sunt de acord ca orele obisnuite de somn sunt printre cele mai importante elemente ale igienei din timpul somnului.

Pentru a va mentine pe drumul cel bun spre un somn usor, asigurati-va ca:

Va abtineti de la baut cafea, fumat (nicotina este un stimulent) sau mancat mult cu cel putin doua ore inainte de ora dvs. obisnuita de culcare. Retineti ca indiferent daca alcoolul va face sa va simtiti somnoros, de fapt, duce la un somn lipsit de odihna.

Relaxati-va timp de o ora cu muzica sau o carte in locul televizorului sau computerului. Acest lucru va va linisti in loc sa va stimuleze.

Evitati conversatiile stresante purtate seara tarziu, astfel incat sa fie cat mai putin probabil sa va ocupe gandurile atunci cand sunteti in pat.

Nu toate problemele legate de somn sunt cauzate de mediul din dormitor. Dar cu ajutorul catorva schimbari in rutina dumneavoastra vor exista mai multe sanse sa va odihniti mai bine.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here